Najczęstszym powodem wyświetlania komunikatu „Ta witryna mogła paść ofiarą ataku hakerów” przy wynikach wyszukiwania w Google są Problemy dotyczące bezpieczeństwa w WordPressie lub innym CMSie. Google uważa, że w naszym serwisie stało się coś niedobrego/niekorzystnego i będzie wyświetlać ten komunikat do momentu naprawienia problemu i zgłoszenie rozwiązania problemu z bezpieczeństwem. Moja witryna została zaatakowana przez hackera? Przede […]
Pozycjonowanie Stron
Pozycjonowanie Stron Internetowych czyli zwiększanie widoczności pod danymi frazami w wyszukiwarkach internetowych takich jak Google i Bing. W czasach gdy w Internecie jest już prawie wszystko kolejna firma z butami będzie miała duże problemy z przedostaniem się na pierwsze miejsce w wyszukiwarce pod frazą "buty". Odpowiednie Pozycjonowanie Stron poprzez bezpieczne linkowanie w pozwoli podnieść jej widoczność i MOC. Pozycja strony w wyszukiwarce jest zależna od setek analizowanych współczynników takich jak liczba zaindeksowanych stron, szybkość serwisu, oraz najlepszej jakości treść. Pozycjonowanie Stron to dokładna optymalizacja strony pod względem metatagów i umiejętne wykorzystanie dostępnych znaczników HTML, które przełoży się na podniesienie pozycji w wyszukiwarce Google i Bing.
Filtr Google i spadek CPC w AdSense
Wydawałoby się to mało prawdopodobne ale tak jest. Uzyskując wiadomość z powiadomieniem o nałożeniu ręcznej kary na swoją stronę od zespołu Google jaką jest filtr po pewnym czasie oprócz nagłego spadku ruchu w witrynie zauważymy również spadek kosztów kliknięcia CPC w witrynie, w której posiadamy jednostki reklamowe Google AdSense. Spadek CPC przy nałożeniu filtra jest dość […]
Zgłaszanie niechcianych linków do naszej strony
Aby zgłosić niechciany odnośnik prowadzący do naszej strony należy użyć zaawansowanego narzędzia w Google Search Console o nazwie Disavow Tool – Ignoruj linki i grzecznie poprosić. Google podaje nam ważną informację jaką jest ryzyko nieumiejętnego korzystania z narzędzia do usuwania linków, które wyklucza złej jakości witryny wpływające na niskie pozycje w wyszukiwarce Google. Jeśli uważasz, […]
Wpływ ruchu z Facebooka na SEO w GOOGLE
Wpływ ruchu z portalu społecznościowego o nazwie Facebook na SEO i pozycje linkującej strony www jest zerowy. Google tak stworzyło swój algorytm aby eliminować najważniejszych konkurentów jakim jest Facebook i reszta społecznościówek. Dlaczego tak sądzę? Normalny link do Twojej strony umieszczony na innej dowolnej mocnej stronie podnosi pozycję i Twoje pozycjonowanie owocuje w podniesienie pozycji […]
Darmowe monitorowanie pozycji w Google – SERPOSCOPE
Nie przepłacaj za sprawdzanie swoich osiągnięć SEO. Serposcope to automatyczne i co najważniejsze prawie darmowe narzędzie do sprawdzania pozycji w wyszukiwarce Google. Jedynym kosztem jest zakup pakietu w serwisie Anticaptcha lub DeathByCaptcha lub Decaptcher – koszt około 20 zł – taki pakiet wystarczy nawet na kilka lat. Narzędzie skanuje wyniki z Google dla danych fraz […]